ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت در جهت توسعه و بهبود فرآیند پشتیبانی در راستای برقراری ارتباط موثر با کاربران،سامانه های جدیدی برای حمایت آنلاین درنرم افزار پیام رسان تلگرام را راه اندازی نمود.
ربات ایرانسل پشتیبان کاربران شد
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

پیش از این نیز ایرانسل کانال ارتباطی خود در نرم افزار پیام‌رسان تلگرام را معرفی کرده بود تا آخرین اخبار، محصولات و خدمات، تازه‌های فناوری و طرح‌های مناسبتی را به اطلاع مشترکان خود برساند.
همچنین در نخستین تجربه پشتیبانی آنلاین کاربران اپراتورهای تلفن همراه، مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه در وب‌سایت ایرانسل، پرسش‌ها، مشکلات و یا درخواست‌های خود را با کارشناسان بخش ارتباط با مشتریان به صورت گفت‌وگوی آنلاین مطرح و پاسخ مورد نظر را دریافت کنند. در مرحله نخست این طرح، پاسخگویی به مشتریان در ساعات اداری میسر است، اما با راه‌اندازی فازهای جدیدتر، به مرور ساعات پاسخگویی به مشترکان افزایش خواهد یافت.
 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 14:28

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت به عنوان بزرگ ترین دیتای کشورمان ایران شناخته شده است.بعد از کسب پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل های 3 و 4 و بالاتر تلفن همراه و ارائه موفقیت آمیز سرویس 3G باند پهن همراه در کلیه نقاط مختلف ایران،شبکه 4G/LTE رابه عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی دنیا ،برای اولین بار در کشورمان ایران و در آخرین روز آباه ماه 1393 در شهر مشهد رونمایی شد. و در حال حاضر با ادامه توسعه شبکه ،موفق به راه اندازی 8100 سایت باند پهن همراه شده است.
راه اندازی 8100 سایت 3G ,4G توسط ایرانسل

استفاده از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، براساس منطقه تحت پوشش، نوع سیم کارت و تنظیمات گوشی، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، برای تمامی مشترکان سیم کارت دائمی،سیم کارت اعتباری و دیتای ایرانسل امکان‌پذیر است.

ایرانسل همچنین پیش از این، در روز اول شهریور ۹۴ و در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شش هزارمین سایت 3G/4G خود را افتتاح کرده بود و اکنون با ادامه توسعه شبکه، موفق به راه‌اندازی ۸۱۰۰ سایت باندپهن همراه شده است.

 
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۵۸ شهر و دهستان و ۱۰۳ مسیر جاده‌ای اصلی معادل با  ۷۷۳۷ کیلومتر در تمامی ۳۱ استان کشور تحت پوشش شبکه 3G و بیش از ۱۷۰ شهر، تحت پوشش خدمات 4G/LTE ایرانسل قرار دارند.
کاربران ایرانسل برای اتصال به شبکه نسل چهارم باید ضمن استفاده از گوشی یا مودم با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام کرده و سیم کارت ایرانسل خود را نیز به سیم کارت«یوسیم» تغییر دهند و یا سیم کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 14:48

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت در 28 فروردین ماه 1392 مراسم اهدای جایزه برنده مسابقه عید تا عید ویترین و قرعه کشی تعیین برندگان 10 شمش طلای همایش زمستان91 ایرانسل با حضور نمایندگان اصحاب رسانه و هیئت نظارت در هتل شهریار تبریز اجرا شد

اعلام برندگان شمش های طلای ایرانسل

براساس این گزارش، درجشنواره بهار ۹۲ ایرانسل هم که از ۲۷ فروردین آغاز و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد، مشترکان جدیدی که دراین بازه زمانی، اقدام به ثبت نام سیم کارت و درهمان روز ثبت نام سیم کارت خود را به مبلغ ۵۰ هزار ریال شارژ کنند، در قرعه کشی روزانه یک جایزه به ارزش ۱۰ میلیون ریال، درهمان روز، شرکت داده می شوند و کاربران سیم کارت عتباری جدید و قدیمی ایرانسل که درطول جشنواره بهار، ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال سیم کارت خود را شارژ کنند به گونه ای که در پایان جشنواره بهار سیم کارت خود را درمجموع حداقل به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال شارژ کرده باشند در قرعه کشی جایزه ویژه شمش طلای یک کیلو گرمی جشنواره بهار شرکت داده می شوند.

دور اول مسابقه پیامکی عید تا عید ایرانسل از سالروز میلاد امام زمان(عج) تا عید سعید فطر و با محوریت اطلاعات عمومی مشترکان در خصوص ماه مبارک رمضان و امام عصر (عج) برگزار شد که در پایان مسابقه و بر اساس امتیازات شرکت کنندگان، برنده جایزه دور اول که از ساکنین شهر شاهین دژ بود، از طریق قرعه کشی مشخص و در این مراسم جایزه این مسابقه به وی اهدا گردید.

علاوه بر این کاربران سیم کارت های اعتباری جدید و فعلی ایرانسل که درطول جشنواره بهار ۹۲ در هر هفته به میزان روزانه ۵ دقیقه با سیم کارت خود مکالمه کنند، درقرعه کشی یک جایزه هفتگی به ارزش ۲۰ میلیون ریال شرکت داده خواهند شد.

در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نیز که مراسم قرعه کشی آن همزمان با مراسم اهدای جایزه مسابقه عید تا عید برگزار شد، کلیه مشترکان جدید ایرانسل که در هر یک از ماههای برگزاری جشنواره زمستان ۹۱ ، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ کرده بوده اند، در قرعه کشی ۳ شمش طلای ۱۰۰ گرمی آن ماه و مشترکانی جدید و قدیمی که در طول زمستان ۹۱ به صورت ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال، به گونه ای که در پایان زمستان ۹۱ مجموعا حداقل ۳۰۰ هزار ریال شارژ کرده بوده باشند، در قرعه کش یک شمش طلای یک کیلو گرمی شرکت داده‌ شدند و برندگان آن مشخص شدند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 309 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 13:16

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،باتوجه به حضورمیلیونی عاشقان سیدالشهدا (ع) در مراسم با شکوه اربعین حسینی وسنت دیرینه خدمات رسانی و پذیرایی از زائرین،ایرانسل با هدف بسترسازی جهت توسعه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی بهتراز تمامی صاحبان ایده و برنامه ‌نویسان توانمند دعوت کرده که با شرکت در این مسابقه و ارائه ایده‌ها و خلق برنامه های کاربردی جدید و جذاب، ضمن مشارکت در این حرکت عظیم و کسب اجر معنوی، استعداد و مهارت خود را نیز ارزیابی کنند. وشرکت سیم کارت ایرانسل پنج ایده برتر داوری شده را تا مرحله بهره برداری پشتبانی خواهد کرد.

مسابقه برنامه نویسی اپلیکیشن اربعین توسط ایرانسل

علاقمندان تا روز ۲۲ شهریور ماه مصادف با عید سعید قربان فرصت دارند تا ایده‌ها و طرح‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. و همچنین برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل  می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.نرم‌افزارهایی که قبلا در مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند و یا هم اکنون در بازارهای اپلیکیشن موبایلی در حال عرضه هستند نیز امکان شرکت در این رقابت را دارند و از این نظر محدودیتی در مسابقه وجود ندارد.

همچنین پدیدآورندگان و ایده‌پردازان می‌توانند در قالب شخصیت حقیقی یا حقوقی در این مسابقه شرکت کنند و هر ایده‌پرداز و پدیدآورنده می‌تواند فقط یک ایده یا اپلیکیشن را به دبیر خانه برگزاری مسابقات ارسال کند.

پس از پایان زمان ارسال برنامه‌ها و ایده‌ها، بررسی اولیه بر روی آن‌ها انجام شده و آثار واجد شرایط به مرحله بعد راه خواهند یافت. در این مرحله، داوران بررسی‌های لازم را با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انجام می‌دهند و آثار برگزیده جهت پیاده‌سازی و بهره‌برداری در گردهمایی اربعین حسینی (ع) انتخاب خواهند شد.

برنامه‌های ارسالی باید تحت سیستم‌عامل‌های  Android، iOS، و یا Mobile Web App اجرا شوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت توضیح و تشریح ایده خود، فایل‌های متنی، تصویر، اسلاید و فیلم نیز به فرم ثبت ایده ضمیمه(upload)  کنند.

بر اساس این گزارش، ایده‌های ارسال شده بر اساس معیارهایی مانند خلاقیت موضوع، تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، نحوه پیاده‌سازی و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه داوری می‌شوند. معیار داوری اپلیکیشن‌های ارسال شده نیز استراتژی محتوای نرم افزار، طراحی رابط کاربری(UI) و تجربه کاربری(UX)، عملکرد و اثربخشی خواهد بود.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 284 تاريخ : چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت: 14:48

براساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در همایش  نوروزی بیمه ایران و ایرانسل از 15 اسفند ماه 1395 شروع  شد و تا 7 فروردین 1396 ادامه خواهد داشت کلیه کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری این شرکت می توانند از پوشش بیمه ای بیمه نامه حوادث چهارشنبه سوری (فوت و نقص عضو)، بیمه‌نامه حوادث سفر نوروزی (فوت و نقص عضو) و بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی (اسکلت ساختمان یا وسایل خانه)، هر یک تا سقف 10 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

طرح ویژه اپراتور ایرانسل بیمه حوادث چهارشنبه‌سوری و سفرهای نوروزی
مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۹۹۹* و پرداخت ۲۵۰۰ تومان از پوشش بیمه‌ای طرح‌های فوق بهره‌مند شوند. دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت بیمه ایران و یا تماس با شماره ۹۶۶۸-۰۲۱ امکان‌پذیر است.

مدت زمان پوشش این بیمه‌ نامه‌ها از ساعت ۱۲ شب ۲۳ اسفند ۹۵ تا ساعت ۱۲ شب ۳۱ فروردین ۹۵ است. البته پوشش بیمه ‌نامه چهارشنبه سوری تنها در روز ۲۴ اسفند ۹۵ خواهد بود.

ایرانسل پیش از این نیز در نخستین همکاری مشترک بین صنعت بیمه و مخابرات ایران، امکان برخورداری مشترکان خود از طرح بیمه ‌نامه نوروز ۹۴ بیمه ایران را فراهم کرده بود.

در بیمه‌نامه حوادث چهارشنبه ‌سوری و حوادث سفر نوروزی، خرید بیمه ‌نامه برای هر کد ملی تنها یک بار امکان‌پذیر است و در بیمه‌ نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی، هر کد ملی می‌تواند چندین منزل مسکونی با کدپستی‌های مختلف را بیمه کند.


 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 14:20

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت برای اولین بار در کشورمان ایران 80 خودرو VIP فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اینترنت پرسرعت نسل 4 و 5 اپراتور ایرانسل،دومین اپراتور کشور،تجهیز شده است و مسافران این فرودگاه و گردشگرانی که به ایران سفر می کنند می توانند از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنند.

اپراتور ایرانسل،تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) را مجهز به اینترنت پر سرعت کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتواند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

ایرانسل، اولین و گستردهترین ارائهدهنده نسل ۴ و ۴.۵ اینترنت ثابت و همراه در ایران، تاکنون ۱۶۱ شهر را تحت پوشش آخرین نسل اینترنت باندپهن (نسل 4.5) قرار داده است. همچنین تعداد ۶۶۰ شهر، دهستان، منطقه توریستی و جاده تحت پوشش اینترنت نسل چهارم همراه (4G/LTE) ایرانسل هستند. این عدد برای اینترنت نسل سوم همراه (3G) به ۲۱۳۳ میرسد.همچنین مسافران این تاکسیها میتوانند در صورت نیاز، از راننده تاکسی سیم کارت، شارژ و مودم خریداری کنند.

در فاز بعدی این پروژه، همه تاکسیهای فرودگاههای کشور تحت پوشش اینترنت پرسرعت ایرانسل قرار خواهند گرفت.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:16

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت با معرفی سیم کارت دائمی جدید آی سیم با کاهش هزینه اشتراک و تعرفه رونمایی کرد تا قبل از آن نرخ مکالمه 499 ریال در دقیقه بود و به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه وثابت کشور کاهش یافت.

به صرفه ترین تعرفه مکالمه سیم کارت دائمی در ایران عرضه شد

ایرانسل همچنین با کاهش ۵۰ درصدی قیمت آی‌سیم، سیم کارت دائمی خود را با قیمت ۶۰هزار تومان عرضه می‌کند که امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم شده است.


به علاوه، ایرانسل برای مشترکان جدید سیم کارت های دائمی، تبدیل‌کنندگان سیم کارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیم کارت دائمی به شبکه ایرانسل، یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه و از ماه دوم، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴۴۴۴* در نظر گرفته است.

روش‌های تهیه آی‌سیم

خرید سیم کارت دائمی جدید ایرانسل با پرداخت تنها ۶۰ هزار تومان امکان‌پذیر است که این مبلغ را می‌توان به صورت اقساطی (۳۰ هزار تومان پرداخت اولیه و سه قسط ۱۰ هزار تومانی ماهانه) نیز پرداخت کرد.

همچنین تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط از دیگر روش‌های تهیه آی‌سیم است. به زودی این امکان در اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز می‌توانند با تبدیل سیم‌کارت خود به دائمی، از مزایای بسته اینترنت ۲۰+۶ گیگابایتی، تعرفه مکالمه ۳۳۳ ریالی و یک ساعت مکالمه رایگان روزانه بهره‌مند شوند.

تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۷۰ مربع» و یا از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» و با پرداخت تنها ۵۰ هزار تومان امکان‌پذیر است. متقاضیان همچنین می‌توانند مبلغ فوق را به صورت اقساطی (۳۰ هزار تومان پرداخت اولیه و دو قسط ۱۰ هزار تومانی ماهانه) پرداخت کنند.

پشتیبانی

مشترکان آی‌سیم از پشتیبانی ویژه بیش از ۵۰۰ کارشناس تمام وقت در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته، با امکان بهره‌مندی از سیستم پاسخگویی خودکار برخوردار هستند. همچنین علاوه بر تماس تلفنی، امکان ارتباط از طریق کانال‌های متنوع پاسخگویی، از جمله برنامه کاربردی «ایرانسل من»، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل نیز برای مشترکان ایرانسل وجود دارد.
 


روش‌های پرداخت

ایرانسل علاوه بر ارسال قبض‌های دوره‌ای شفاف الکترونیکی و فیزیکی برای مشترکان دائمی، روش‌های متنوعی را پرداخت قبوض در نظر گرفته است.
از جمله این روش‌ها می‌توان به کد دستوری ستاره ۷ مربع و اپلیکیشن «ایرانسل من»، کدهای دستوری ۷۸۰، ۷۲۴، ۷۱۴، ۷۸۹، ۷۳۳ و... و نیز برنامه‌های کاربردی شرکت‌های همکار شامل آپ، هفت هشتاد و ۷۲۴ و... همچنین پورتال آنلاین پرداخت صورت‌حساب و یا مراجعه به بانک و خودپرداز اشاره کرد.
مزایای سیم‌کارت دائمی ایرانسل (آی‌سیم)
در مراسم معرفی پیشنهادهای محصول جدید ایرانسل (iSIM) و تعرفه‌های جدید اینترنت نسل ۴.۵ ثابت (TD-LTE) که عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه ۹۶ با حضور خبرنگاران و مدیران بازاریابی و فروش ایرانسل در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، ویژگی‌ها و مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل برای حاضران تشریح شد و نرخ مکالمات یکسان برای تمام خطوط شبکه‌های ارتباطی داخل کشور، دسترسی به گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه اینترنت همراه، دریافت قبض شفاف، سرویس اطلاع‌رسانی بابت هزینه هر تماس (سرویس اطلاع از هزینه EOCN، EOSMS)، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا (نسل چهار) بدون احتیاج به پرداخت سپرده، مدیریت آسان حساب با برنامه کاربردی ایرانسل من، بهره‌گیری از تمامی سرویس‌های متنوع ایرانسل، مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰، بالاترین حد اعتبار و امکان افزایش حد اعتبار تا سقف دلخواه، ارزان‌ترین بسته‌های اینترنت همراه، حساب چندکاربره و بسته‌های ترکیبی بوم و بوم پلاس از جمله مهمترین این مزایا عنوان شد.
 
همچنین مشترکان فوق از ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه ۳۰ روزه و از ماه دوم، تا ۶ ماه، ماهانه از یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز بهره‌مند می‌شوند.

ایرانسل پیشنهادهای یک ساعت مکالمه داخل شبکه رایگان روزانه، بسته‌های مکالمه ۱۰ برابری، بسته‌های اینترنت #۴۴۴۴* و سایر بسته‌های مکالمه را نیز به تمامی مشترکان دائمی جدید و فعلی ارائه کرده است.
اطلاع از جزئیات پیشنهادهای فوق و سایر طرح‌های تشویقی با مراجعه به وب سایت ایرانسل امکان‌پذیر است.

 
تنها ۴۸۰۶۳ درخواست، یعنی ۶۲.۵ درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

در مقابل تعداد درخواست‌های یکتای ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول ۷۶۰۲۵ درخواست بوده که از این تعداد، ۶۸۳۴۶ درخواست، یعنی ۸۹.۸ درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است.
بر این اساس، نسبت ورود به خروج برای درخواست‌های یکتا در شبکه ایرانسل، ۱.۰۱ است.
 


آخرین آمار توسعه شبکه پهن‌باند ایرانسل

در این مراسم همچنین ضمن ارائه آخرین آمار توسعه شبکه، بسته‌های جدید اینترنت نسل ۴.۵ ثابت (TD-LTE) ایرانسل معرفی شد

بر این اساس، هم اکنون شبکه نسل دوم اینترنت همراه (2G) با پوشش جمعیتی ۸۵.۹ درصد، در ۳۳۲۰ شهر و دهستان با ۴۹ میلیون مشترک و ۲۰۵۸۲ نقطه دسترسی توسعه یافته است.

همچنین پس از صدور پروانه توسعه شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر، در شهریور ماه ۹۳، هم اکنون شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) با ۲۹.۸ میلیون گوشی، در ۲۲۸۵ شهر و دهستان با ۲۱.۲ میلیون مشترک فعال و ۱۱۰۲۶ نقطه دسترسی و شبکه نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) با ۱۰ میلیون گوشی، در ۹۲۷ شهر و دهستان با ۶ میلیون مشترک فعال و ۹۸۰۰ نقطه دسترسی در دسترس مشترکان ایرانسل است.

ایرانسل همچنین به عنوان نخستین ارائه‌دهنده سرویس اینترنت نسل ۴.۵ همراه (4.5G)، این شبکه را در ۴۷۶ شهر و دهستان با ۳۸۰۷ نقطه دسترسی توسعه داده است.

بسته‌های جدید و متنوع TD-LTE با حجم‌ها و زمان‌های اعتبار متنوع، در اختیار مشترکان سرویس اینترنت نسل ۴.۵ ثابت ایرانسل قرار گرفته‌اند.

همچنین در این مراسم، ایرانسل از مودم جدید TF-160 رونمایی کرد. این مودم برای نخستین بار در ایران قابلیت پشتیبانی از دو تکنولوژی LTE و TD-LTE را دارد و با قابلیت تجمیع فرکانس و فناوری CAT6، از سرعت ۳۰۰ مگابیت برثانیه پشتیبانی می‌کند.

اعلام آخرین آمار ترابردپذیری


باقر صمدی، مدیرکل توسعه محصول ایرانسل در این مراسم و در حضور نمایندگان رسانه‌ها، گزارشی از آخرین نتایج ترابردپذیری در شبکه ایرانسل ارائه کرد.

به گفته وی، بر اساس آخرین گزارش دریافتی از شرکت پایا، تا پایان روز ۹ تیر ۹۶، تعداد ۱۱۱۳۲۵ درخواست خروج از شبکه همراه اول و ورود به ایرانسل ثبت شده که در این میان تنها ۴۸۴۲۶ درخواست، یعنی ۴۳.۴ درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

در مقابل تعداد درخواست‌های ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول ۸۰۰۹۴ درخواست بوده که از این تعداد، ۶۸۶۴۶ درخواست، یعنی ۸۵.۷ درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است.

وی افزود: بر اساس این آمار، نسبت درخواست ورود به خروج در شبکه ایرانسل، به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین و سریع‌ترین اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ همراه و ثابت در ایران ۱.۳۸ است.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,خرید سیم کارت,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 14 مهر 1398 ساعت: 13:03

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی ایرانسل،این شرکت برای اولین بار در کشورمان ایران از ابزاری ویژه برای ارتباط افراد ناتوان و کم توان پیاده سازی شد تا این افراد( از جمله افراد کم بینا) بتوانند به راحتی از طریق آن با ایرانسل در ارتباط باشند.

اپراتور دوم از خدمات ویژه افراد ناتوان و کم توان رونمایی کرد
شهروندان عزیزی که قصد خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را دارند میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند. و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

این ابزارک به کاربر امکان می‌دهد که اندازه، رنگ یا فونت متن صفحات را به دلخواه تغییر دهد تا خواندن متن آسان‌تر شود.

ایرانسل سال گذشته نیز با راه‌اندازی سرویس «آوای ناشنوا»، برای نخستین بار در ایران به کاربران ناشنوا و کم‌شنوا این امکان را داده بود تا به تماس‌گیرنده اعلام کنند از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 11 مهر 1398 ساعت: 13:45

طبق خبرهای اعلام شده از سوی ایرانسل،این شرکت با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی از امروز محتوای کامل درس های کلیه پایه تحصیلی به طور رایگان بر بسترIPTV ایرانسل، لنز، قراردارد.بدین ترتیب دانش آموزان زلزله زده غرب کشور میتوانند از طریق لنز ایرانسل از ساعت 15 الی 20 از شبکه دانش دروس خود را ادمه دهند.

اپراتورایرانسل و قلم‌چی همکاری خود را شروع کردند
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.
استفاده از لنز توسط کابرانی که از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنند، در صورت خرید بسته‌های اینترنتی بدون کاهش حجم اینترنت و به صورت رایگان است.
 
با توجه به شدت تخریب‌های به‌وجود آمده  در زلزله مناطق غربی کشور و عدم دسترسی برخی از دانش آموزان این مناطق به مدارس این همکاری در راستای اهدافی نظیر بازگشت وضعیت مناطق زلزله زده به شرایط عادی و کاهش آلام هموطنان و کمک رسانی تحصیلی به آسیب دیدگان این بلای طبیعی آغاز شده است.

نرم افزار کاربردی لنز از وبسایت ایرانسل و یا نرم افزارهای کاربردی ارائه دهنده نرم افزارها و وبسایت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در دسترس است؛ همینطور محتوای لنز از طریق وبسایت نیز قابل استفاده است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت: 13:30

بر اساس گزارش های اعلام شده،یکی از مهم ترین پرونده های قضایی کشور در این سال های  مربوط به جرم های مرتبط با سوء استفاده از سیم کارت اعتباری و دائمی تلفن همراه برای انجام کلاهبرداری های گوناگون می باشد.در واقع بیشتر افراد سود جو یا از خطوط های مجهول الهویت استفاده می کنند و یا در زمان خرید سیم کارت از اطلاعات دروغین برای ثبت آن استفاده می نمایند.بیشتر جرائم رایانه ای مجرمان از طریق خطوط موبایل و اینترنت می باشد.

سواستفاده کلاهبرداران از خطوط های مجهول‌الهویت ایرانسل و رایتل

با تمام این تفاصیل به نظر می‌رسد ایرانسل و رایتل پیش از رقابت با یکدیگر و اپراتورهای دیگر، باید به فکر ساماندهی به سیم کارت‌های بی هویت خود باشند، زیرا مطمئنا اگر این روند ادامه داشته باشد به مرور زمان از تعداد مشترکین شان کاسته می‌شود و متضرر خواهند شد.

با توجه به صحبت‌های قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، در اکثر جرائم رایانه ای، مجرمان از خطوط موبایل و اینترنت سیم کارت‌هایی استفاده می‌کنند که همگی به نام غیر و یا آدرس های جعلی به ثبت رسیدهاند.

ایرانسل و رایتل جز اپراتورهایی هستند که در رابطه با دریافت اطلاعات سیم ‌کارت‌های ثبت نامی با کم‌کاری‌هایی همراهند، زیرا در جدیدترین بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که اکثر سیم کارت ‌های مورد استفاده برای سواستفاده‌های اینترنتی و تلفنی مربوط به اپراتورهای ایرانسل و رایتل می‌باشد.

قاسمی ضمن توضیح این مساله گفت: در اکثر موارد جرایم رایانه‌ای مجرمان از طریق خطوط موبایل و اینترنت از سیم کارت‌هایی استفاده می‌کنند که با نام غیر و در نهایت آدرس جعلی همراهند. همین مساله زمینه پیگیری هویت سیم‌کارت‌ها را سخت کرده و عملا نمی‌توان کاری از پیش برد. لذا لازم است اپراتورها در زمینه ثبت اطلاعات سیم‌ کارت به طور دقیق و کامل وارد عمل شوند.

در آخرین تحقیقات انجام شده در مورد سیم کارت‌های ارسال کننده پیامک‌های تبلیغاتی مشخص شد حجم گسترده ای از سیم کارت که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم و متخلف از آن استفاده شده از طریق فروش آنلاین اپراتور ایرانسل بوده است. به همین دلیل رگولاتوری برای شرکت ایرانسل ضرب الاجل  24 ساعته‌ای تعیین کرد و عنوان کرد طی 24 ساعت آینده باید زمینه‌های سوء استفاده و تخلف این اپراتور بسته شود.

قاسمی در مورد سیم کارت‌هایی که در اختیار اتباع خارجی قرار می‌گیرد نیز صحبت کرد و گفت: باید از ثبت سیم کارت‌ها به نام اتباع بیگانه توسط اپراتور‌ها خودداری و فقط در فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری و در زمان ورود به داخل کشور و تحت نظارت پلیس به افراد مورد نظر سیم کارت اعتباری محدود به زمان خاص ارائه و در زمان خروج هم تحویل گرفته و سلب امتیاز شود، تا کلاهبرداران نتوانند از این سیم کارت ‌ها پس از خروج مسافر از کشور سواستفاده کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,سیم کارت اعتباری,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 276 تاريخ : يکشنبه 7 مهر 1398 ساعت: 16:13

طبق گزارش های اعلام شده از سوی معاون فروش و توزیع شرکت ایرانسل،بیانیه ای در خصوص برخورد با تخلف ثبت نام سیم کارت ها جهت طرح ریجستری موبایل های تلفن همراه،به تمامی فروشگاه ها و مراکز خدمات ارتباطی ایرانسل،مراکز ارتباط با ایرانسل و عاملین مجاز فروش موظف هستند در زمان ثبت نام افراد به طور کامل احراز هویت نمایند.

اخطار اپراتور ایرانسل به فروشگاه ها و عاملین مجاز فروش سیم کارت

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

در صورت مشاهده و وصول هر نوع گزارش مبنی بر ثبت‌ نام سیم ‌کارت بدون اطلاع مشترکین و همچنین استفاده از آن در طرح رجیستری گوشی تلفن همراه مطابق با قوانین و مقررات شرکت با عامل فروش و مراکز متخلف برخورد و عامل فروش مربوطه شخصا پاسخگوی مراجع قضایی خواهد بود.

احتراما کلیه‌ی فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل، «مراکز ارتباط با ایرانسل» و «عاملین مجاز فروش محصولات ایرانسل» مطابق با تعهدات قراردادی خود ملزم به رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی شرکت ایرانسل بوده و باید در زمان ثبت ‌نام، متقاضیان را به‌صورت کامل احراز هویت نمایند.

در صورت مشاهده‌ی هرگونه گزارش مبنی بر ثبت‌نام سیم‌ کارت بدون اطلاع مشترکین و استفاده از آن در طرح رجیستری، عامل فروش باید به مراجع قضایی پاسخگو باشد. در متن اطلاعیه نوشته شده است:

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 344 تاريخ : پنجشنبه 4 مهر 1398 ساعت: 13:48

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی ایرانسل،در روز های اخیر با برگزاری دادگاه های متهمان نفتی این ادعا از سوی یکی از متهمان این پرونده مطرح شده بود که شرکت سیم کارت ایرانسل پورسانتی میلیاردی را پرداخت کرده است و این اپراتور بیانیه ای در این خصوص را صادر نمود و این ادعا را تکذیب کرد.

تکذیبیه اپراتورایرانسل در خصوص ادعای متهم نفتی

ایرانسل در اطلاعیه خود آورده است: همانگونه که در متن اظهارات درج شده در خبر فوق هم دیده می‌شود موضوع مورد اشاره ارتباطی با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ندارد. بر خلاف مطلب مورد اشاره در تیتر خبر یاد شده، که کذب محض است؛ در متن همان خبر نیز به این مطلب کذب ذکر شده در تیتر هیچ اشاره‌ای نشده و این موضوع مصداق نشر اکاذیب و تشویش کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور اذهان عمومی و همچنین به نام تجاری و خانواده بزرگ ایرانسل قلمداد می‌شود

شایان ذکر است شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل سایر ادعاهایی که به نقل از متهمین پرونده ذکر شده است را خلاف واقع دانسته و قویاً ادعاهای عنوان شده را تکذیب می‌کند، از این رو مقتضی است آن رسانه نسبت به اصلاح عنوان خبر و رفع شائبه یاد شده اقدام کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت: 16:39